niedziela, 17 stycznia 2010

Musztarda po obiedzie :)

Boże Narodzenie już za nami, ale ja jeszcze chcę pokazać co wytworzyłam w ramach upiększania mojej nowej życiowej przystani, w której przyszło mi spędzić ten świąteczny czas.

Pierwszą rzeczą, którą chcę pokazać jest niby-gwiazda, która zdobiła czubek choinki. Wykonałam ją z 5 przestrzennych, papierowych gwiazdek sklejonych ze sobą i ozdobionych z przodu i z tyłu czymś na kształt słoneczka (głównie po to by zamaskować dziurę na środku i by dzieło moje chociaż trochę przypominało gwiazdę).
"Receptę" na wykonanie gwiazdek znalazłam tutaj:
Instrukcja wykonania gwiazdki 3D cz.1





Kolejnymi ozdobami, które wykonałam są papierowe płatki śniegu. Pomimo tego, że sposób wykonania pewnie jest dobrze znany poniżej wstawiam link:
Instrukcja wykonania płatka śniegu

A poniżej moje śnieżynki:







Ostatnia śnieżynka ma 10 cm i powinna kojarzyć się z kwiatem o nazwie poinsecja lub jak kto woli: gwiazda betlejemska, wilczomlecz nadobny lub Euphorbia pulcherrima.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz