środa, 16 czerwca 2010

Prezent Jubileuszowy część 3.

Minęły kolejne 2 tygodnie i czas na podsumowanie moich krzyżykowych dokonań.

Wyhaftowałam 3.008 krzyżyków. 
Do tej pory zrobiłam łącznie 9.004 krzyżyki, a do końca pozostało 37.246 krzyżyków. 

Ufff... mam nadzieję, że wkrótce zacznę używać innych kolorków, bo te odcienie brązu i żółci powoli zaczynają mnie nużyć swoją jednostajnością. Nie umniejsza to jednak faktu, że obrazek coraz bardziej mi się podoba, a na początku miałam wielkie obawy jak będzie to haftowanie wyglądało. 

Poniżej przedstawiam moje postępy.


3 komentarze:

  1. kolory może w krzyżykowaniu nużące, ale za to jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się cudne dzieło Twoich rąk :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń